Відмінності між новими та старими моделями повітряних компресорів ARB

Чи збігаються монтажні розміри старих та нових компресорів? Чи можна використовувати існуючу проводку від старого повітряного компресора АРБ для підключення нового компресора?

Монтажні розміри та отвори в кронштейні, а також підключення живлення абсолютно ідентичні як для нових компресорів серії CKMA, так і для старих компресорів RDCKA.

Це означає, що ви легко можете замінити ваш старий повітряний компресор, просто прикрутивши новий компресор CKMA12 на його і місце і підключивши до існуючої проводки. Це поширена практика і новий компресор спеціально був розроблений таким чином, щоб служити прямою заміною моделям RDCKA.

Однак, просимо звернути увагу, що нова електрична проводка, що поставляється з моделлю CKMA12, включає наступні поліпшення:

  • Провід більшого перерізу, щоб знизити опір на ділянці між акумулятором та мотором компресора.
  • Більш міцна та потужна розетка запобіжника, розрахована на велике навантаження.
  • Два діоди для захисту ланцюга від витоку струму (особливо актуально для нових моделей автомобілів).
  • Другий "масовий" провід, для підтримки живлення бортової мережі 24 Вольт.

Для простої заміни компресора можна скористатися старим проводом. Однак, щоб отримати всі переваги та високу продуктивність нового компресора CKMA, стару проводку необхідно замінити на нову з комплекту поставки компресора.

Якщо ви робите це самі, то у вас не повинно виникнути жодних труднощів. Необхідно замінити тільки частину старої проводки, що запитує. Існуючу проводку від вимикачів до моторного щита міняти не потрібно.

Daniel Bongard

(Керівник інженерного відділу ARB)