Розробка нових продуктів ARB

Привіт ARB,

Я власник Toyota Prado 120 і дуже цікавлюся вашими останніми розробками для Prado 150, на який я збираюся пересісти колись у майбутньому.

Мені цікаво, як у вашій компанії здійснюється розробка нових продуктів, звідки ви берете нові ідеї? Я розумію, що у вас існує цілий відділ розробок, але чи використовуєте ви у своїй роботі опитування покупців, чи прислухаєтеся до їхніх відгуків на форумах чи в офф-роуд клубах?

Особисто я думаю, що вся продукція ARB найвищої якості, і, якщо я можу дозволити собі, завжди зупиняюся на вашій продукції при виборі чергового обладнання або аксесуара.

Jarrod

Привіт Jarrod,

Дуже дякую за ваше запитання — одним із приємних моментів моєї роботи є можливість особисто відповідати на такі листи.

Хоча розробка нової продукції є досить складним завданням, ми справляємося з нею, використовуючи кілька різних підходів.

• Керівники нашої компанії є висококваліфікованими фахівцями, які здійснюють загальний посібник при розробці нових продуктів, починаючи з тестування в суворих умовах та закінчуючи економічними та юридичними аспектами.

• Як ви розумієте, при прийомі на роботу, ми, як правило, отримуємо резюме від любителів і фахівців офф-роуду. І ми, звичайно, вітаємо це. Не подумайте, що ми не беремо на роботу людей без позашляховика, але ця особливість дуже допомагає нам при розробці нових продуктів, оскільки наші фахівці добре розуміють потреби і бажання наших клієнтів.

• Ми намагаємося утримати наш персонал якнайдовше і постійно стимулюємо кар'єрне зростання наших працівників. Наш перший найманий працівник, John Van, досі працює з нами, а пара десятків працівників вже перевалила 15-ти річну позначку роботи в компанії, включаючи мене.

• Нам подобається спілкуватися з нашими та клієнтами та вислуховувати їхні побажання чи скарги. Це одна з причин, через яку ми утримуємо нашу власну мережу роздрібної торгівлі з власними установчими майстернями по всій Австралії. Топ-менеджери компанії також постійно «виходять у народ», відвідуючи виставки, авто-шоу та тест-драйви. У моєму випадку я досі є першою людиною, яка отримує листи з розділу «Зв'яжіться з нами» на нашому веб-сайті. Це дозволяє мені постійно бути в курсі того, про що просять наші покупці та отримувати їхні відгуки.

• Компанія ARB також отримала чудову репутацію локального та міжнародного дистриб'ютора, і ми отримуємо величезну кількість запитів від постачальників та винахідників, які хочуть продавати свою продукцію через нашу мережу. Насправді ми відкидаємо набагато більше пропозицій, ніж приймаємо. І, в більшості випадків, це не тому, що ці ідеї чи продукти погані — просто наша компанія має чітко визначені критерії відбору продукції, які дозволяють нам «тримати марку» і успішно конкурувати з іншими компаніями.

• Насамперед ми прагнемо дати нашим клієнтам якісний продукт із чесним співвідношенням ціна/якість. Не обов'язково дешевий і необов'язково дорогий, але найфункціональніший та якісніший за свої гроші. Ми сфокусовані на продуктах і модифікаціях, які дійсно необхідні в суворих умовах бездоріжжя — клубні покатушки, серйозні змагання або взагалі якийсь гірничодобувний кар'єр в Індонезії.

• Ми охоче розглядаємо потенційно цікаві ідеї нових продуктів. Якщо вони добираються до стадії концептів, то ми часто проводимо багатомісячні всебічні випробування і доопрацювання.

Що стосується форумів, ми дійшли висновку, що вони є джерелом потенційно негативної інформації та приносять мало користі, як рекламний чи інформаційний майданчик. Чесно кажучи, незважаючи на наявність невеликого обсягу корисної інформації, буває важко відокремити та відсікнути джерела невірної чи неправдивої інформації, особисті корисливі інтереси окремих користувачів та банальну грубість. Особисто я віддаю перевагу спілкуванню з клієнтами по телефону або при особистих зустрічах — і це справді політика нашої компанії.

Greg Milton
(National Product & Services Manager)